Viva Club va ofera consultanta si asistenta pentru organizarea de intalniri de afaceri, reuniuni, conferinte, prezentari, sedinte, punandu-va la dispozitie sali amenajate cu suport tehnic, servicii de închiriere si echipamente. Totodata, putem organiza coffee-break, masa de pranz si cina.
Puteti regasi o sala de conferinta de 140 mp cu o capacitate de 100 locuri, o sala de reuniuni cu suprafata de 300 mp si o capacitate de 350-400 locuri si o sala de sedinte cu suprafata de 29 mp si o capacitate de 10 locuri.
Salile sunt prevazute cu sistem de aer conditionat, internet wireless, videoproiector, ecran proiectie, sistem sonorizare, microfoane wireless, microfon fix, flipchart. In functie de specificul evenimentului, personalul specializat al clubului poate oferi consultanta pentru organizarea si dotarea necesara cu echipamente de proiectie, sistem de sonorizare si traducere simultana in doua limbi.
Departamentul nostru va sta la dispozitie, satisfacandu-va cele mai exigente cerinte, orientandu-si aten?ia catre toate detaliile, intampinandu-va cu ospitalitate si rafinament.